مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ب.ظ

اپرای لیسانسه ها

آمدم یک تک پا تا فقط بنویسم:

خدا خیر دو عالم را نصیبت کند سروش صحت!

که اینطور از ته دل می خندانی ما را با لیسانسه هات...با هوتن شکیبات و رفقاش

از سریال سازی های معرکه ات کناره نگیر.هیچ وقت هیچ وقت...

کمدی یعنی تو


#اپرای_لیسانسه ها

۹۶/۰۹/۲۰
یاس گل

نظرات  (۴)

سلام
شاید باورش سخن باشه ولی بجز خبر ... 6-5 سالی میشه پای رسانه ملی نمیشینم!
عکس قدیم ها پایه ثابت تلویزیون بودم الانه مگه به ندرت بجز خبر پای تلویزیون بشینم ... ولی زن عموم شدیدا طرفدارشه! منم دوس دارم ببینم ولی فرصت نمیکنم ...همیشه بیکار بی وقت ام
پاسخ:
روزت رو چطور میگذرونی زهرا.برام بگو :)
روزم قبل از ازدواج درگیر دانشگاه بودم و شدیدا فضای مجازی (البته خیلی کم برای سرگرمی بیشتر تو فاز خبر بودم)
بعد ازدواج هم شدیدا درگیر پایان نامه و بعد اون مقاله نویسی بودم و مرتب مطالعه هدفمند نه آزاد و سپس انتخابات بماند خانه داری برای منی که تا به حال بجز سالاد دست به هیچی نمی زدم چقدر برام شیرینه درست کردن غذا و شیرینی ودسر های مختلف(انگار خودم کشفشون کردم خخخ)
از اونجایی هم شهر محل سکونت خانواده م با خانواده همسرم و خودم سه شهر جداست حداقل دو هفته درمیون مهمون جاده م :)))
....
به قول محدثه مارکوپولو ام  ؛)
پاسخ:
چقدر هیجان انگیز
ایول زهرا
احسنت
فضای صورتی رنگ تو ذهنم ایجاد شد نسبت به زندگیت
ممنونم یاسمن جان
چه جالب، صورتی!؟
پاسخ:
اوهوم
اینطور برام تصویر سازی کرد
ملایم و دل نشین
۰۲ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۹ مسافر اشک
من از اون جاهایی بیشتر خوشم میاد که رو به دوربین میگن: یه وقت به مسئولین بر نخوره.:)
پاسخ:
من دوسشووون دارم ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">