مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

مختصر نویسی

از آنجایی که هیچ وقت،برای خرید تلفن همراه،بیشتر از 600 هزار تومان هزینه نکرده ام و در مورد اخیر هم با رضایت شخصی خود،به یک مورد 400 هزار تومانی رسیده ام،خب نباید توقع یک دوربین فوق حرفه ای با تنوع رنگ در گرفتن عکس را از آن داشته باشم.(و خب ندارم)

و وقتی برای بچه ها،از مرحله به مرحله ساخت bookmark های دست ساز،آموزش قرار می دهم،نباید توقع داشته باشم که پرنده ی سبز رنگ زیبایی را که در عکسم قهوه ای افتاده است،سبز ببینند!

***

رفاقت به سبک تانک که تمام شد سراغ سایر کتاب های خوانده نشده رفتم.ترجیح دادم اثر دیگری از جین وبستر را آغاز کنم:جری جوان!

با توجه به آغاز مجدد مطالعات درسی ام،اصلا مهم نیست که در روز چند صفحه از آن را بتوانم پیش ببرم.مهم این است که در روز،زمانی هرچند اندک را برای خواندن صفحاتی از جری جوان صرف کنم.

***

به خودم یادآوری میکنم که برای رسیدن به هدفت،کم کاری نکن.وقتی برای آرزویت کم میگذاری هی ذوق الکی نکن از تصور رسیدن به آن.تلاش کن.مثل یک قهرمان،برای رسیدن به آرزویت تلااااااااااااااش کن!(با همین غلظت)

***

کتاب «زندگی برازنده من» به من می گوید که تو دارای کهن الگوی جستجوگر هستی.راستی شما کهن الگوی خود را می شناسید؟(برای شناخت کهن الگوی خود،به آزمون های PMAI مراجعه کنید)

۹۶/۰۹/۲۹
یاس گل

نظرات  (۶)

منم باید تلااااااااااش میکردم
نکردم دیگه
پاسخ:
:( نباید فرصتا اینقدر زود از دست برن.مگه نه؟
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۱ پریسا سادات ..
چه خوب که اهدافت رو به خودت یادآوری میکنی و براشون تلاش میکنی:)
پاسخ:
:) دعا کنیم به آرزوهامون برسیم
به نظرم باید تجدید نظر کنی و یه گوشی بهتر بخری چون کیفیت زندگی رو بالا می‌بره. البته اگر از نظر مالی مشکلی نباشه که احتمالا نیست و دلیل اجبار نخریدن گوشی خوب رو نمی‌فهمم!
من هم به سرم زده با توجه به حجم زیاد درس‌ها هم یه کتاب شروع کنم. همیشه دوران امتحانات اینجوری میشم:دی
این آزمونی هم که گفتید حتما میدم.
پاسخ:
ببین یه جورایی فعلا ضرورتش رو ندارم.یعنی اینطور نشده که مثلا بگم گوشیم جواب کارام رو نمیده.چون استفاده م محدوده:تماسه.پیامه.شبکه ها.
در مورد عکس هم واقعا موارد معدودی مثل قضیه این بوک مارک ها پیش میاد.
اما اگر ضرورتش پیش بیاد باید هزینه کرد.

جذابیت این آزمونا اینه که بدونیم بقیه چطورین :) چون خیلی وقتا میفهمی مثلا دلیل این رفتار طرف اینه که این تیپ آدمه.
۰۲ دی ۹۶ ، ۱۹:۳۹ مسافر اشک
من برم آزمونو بدم
پاسخ:
برو برو
۰۲ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۷ مسافر اشک
منم جستجوگرم :)
پاسخ:
جدی اسما؟
چقدر خوب...

سلااااام سلااام!

میبینم که رفاقت به سبک تانک رو خوندی....چطور بود؟

یاسمن ولی اگه برات ممکنه گوشی بخری بهتره.من میدونم که گوشی برای تو کاربرد آنچنانی نداره ولی اگه گوشی بخری الان بهتره.خب چون دوربین ها به طرز عجیبی پیشرفت می کنن ولی گوشی های الان که کیفیت فوق العاده ای دارن گزینه بهتری هستن.


چقدر شلوغ نوشتم..مگه نه؟

پاسخ:
آره خوندمش
من دوستش داشتم
از این جهت ندیده بودم جبهه رو ( انگار مثلا از یه جهت دیگه تو جنگ بودم خودم :| )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">