مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ب.ظ

معجزه ی زندگی

دکتر حلت،پستی را به اشتراک گذاشته بود با این مضمون که:آدم هایی در زندگی ات پیدا می شوند که حالت را خوب می کنند و این آدم ها معجزه ی زندگی ات هستند.

دکتر از دنبال کنندگان خواسته بود تا این پست را برای معجزه های زندگی خود ارسال نمایند.

داشتم فکر می کردم معجزه ی زندگی من چه کسی می تواند باشد؟و خب پیدایش کردم:خودم!

بله.من طی یک حرکت جالب این پست را برای خودم ارسال کردم و نوشتم که در یکی دو سال اخیر یاد گرفته ام حال خودم را خوب کنم.برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم و در عین حال همه چیز را به دست خداوند بسپارم.در این صورت چه به خواست و آرزوی خود برسم چه نرسم،می دانم که تمام تلاشم را کرده ام و به یقین هر آنچه که پیش آمده،به صلاح من بوده است.

البته در انتهای این نظر،این پست را به خود دکتر حلت نیز تقدیم کردم چرا که مثبت اندیشی را از خودش یاد گرفته بودم.

بعد از ارسال نظر،سراغ نظرهای دیگران رفتم تا بدانم معجزه ی زندگی آن ها چه کسانی بوده اند.

تقریبا بیشتر نظرها حاکی از این بود که معجزه ی زندگی شان را از دست داده اند،یا این که معجزه های زندگی برای مدتی کوتاه در زندگی آدم باقی می مانند و خلاصه همان حکایت عشق و عاشقی های تکراری که در پست های پیش هم به آن اشاره کرده بودم.

راستش به خودم بالیدم که لااقل معجزه ی زندگی خودم بوده ام و این حال خوب را لزوما وابسته به وجود شخصی دیگر نمی دانستم.

چند دقیقه پس از ارسال نظرم هم اتفاق قشنگ دیگری افتاد.

دکتر حلت برای نظر ارسالی ام یک پسند خوشگل ثبت کرد.نمی دانید چقققدددر به ذوق آمدم...این از آن پسندهای دلچسب بود.

۹۷/۰۳/۳۱

نظرات  (۶)

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۸ پریسا سادات ..
:)
پاسخ:
؛)
فروغ فرخزاد یه شعر قشنگی داره که توش میگه:از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را
حکایت ماست که داریم سعی میکنیم معجزه زندگی خودمون باشیم
پاسخ:
و فک کن اگه هرکی بشه معجزه ی زندگی خودش چقدر حالمون بدون وابستگی خوب میشه
بالاخره هر آدمی توی این دنیا یه معجزه اس!
+ این جمله ای که نوشتم کلی جای توضیح داره ولی الان وقت ندارم که کلی درباره اش نطق کنم!

پاسخ:
نیکوووو
چطوووووری؟انقدر ذوق کردم وقتی اومدم دیدم 5تا نظر دارم از تو و وجوج و باقی رفقا
حالا که این معجزه ی زندگی خویشتن(خودمو میگم)خسنه و مبهم و کلافه است از دست خودش و زندگیش!
لطفا براش دعا کن این هفته کنکور داره ....
یه جوریم اصن 
آه
پاسخ:
پس بالاخره نزدیک شد اون روز
چه حال بدیه این هفته آخری
میدونم
زینب دعا میکنم برات
حتما حتما

سلام یاسمن!

میدونی چقدر طول میکشه تا هر آدمی به این نتیجه برسه که تنها فرد مهم توی زندگیش خودشه؟

ما از اول وابسته به دنیا اومدیم..یاد گرفتیم که باید نیاز هامون رو از بقیه بخوایم...اما هیچ وقت نفهمیدیم که با تکیه به خدا و تلاش خودمون،به هر چیزی می رسیم.. :))

بهت افتخار می کنم که به همچین تفکری رسیدی...کتاب دنیای سوفی رو از دست نده یاسمن..

پاسخ:
دنیای سوفی...دنیای سوفی...خیلی هم ازش شنیدم.هنوز نخوندمش.پس پیشنهادش میکنی؟
آره یاسمن....به شدت پیشنهاد میشه..من هنوز به نیمه اش نرسیده ام!

کتاب خوب و البته سنگینیه...ولی خب چون در قالب داستان فلسفه رو توضیح میده خیلی ساده تر شده😊
پاسخ:
یا خدا
فلسفه
پس سنگینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">