مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷ ب.ظ

کتابدارها،سیستم و من!

من به شما قول می دهم.من همین جا به شما قول می دهم که از این به بعد،هر وقت برای تمدید یک کتاب با کتابخانه تماس میگیرم حتما صدای خودم و شخص مسئول پشت خط را حین مکالمه ضبط نمایم!ضبط نمایم و تا روزی که مطمئن نشده ام درخواست تمدید کتاب من به درستی ثبت شده،آن را از تلفن همراهم پاک نکنم.

من به شما قول می دهم.قول می دهم هر بار پس از تمدید، وضعیت امانات کتاب هایم را در سیستم بررسی کنم.یا حتی به هنگام تحویل یک کتاب.

من از این سوراخ سه مرتبه گزیده شده ام و پشت دستم را داغ کرده ام که دیگر به بیشتر این تمدیدهای تلفنی اعتماد نکنم.زیرا که امروز برای بار سوم و در کتابخانه ای دیگر،دیدم که برایم دیرکرد ثبت شده و حرف هایم مبنی بر اینکه:من تماس گرفتم آقا.تمدیدش کردم.چه دیرکردی؟،اعتباری ندارد و سندی برای اثبات آن موجود نیست.


براده های یک ذهن:

این ها را نگذارید به حساب بدعملکردی کتابدارها.در بیشتر مواقع ایراد کار از کتابدار نیست.سیستم ها به واقع دچار مشکل اند.

ضمن اینکه من واقعا در این میان محبت ها و لطف هایی از کتابدارها نیز دیده ام.جدی می گویم.

۹۷/۰۴/۰۹
یاس گل

نظرات  (۵)

۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۴ پریسا سادات ..
ای بابا:\

چرا اینترنتی تمدید نمیکنی؟!
من یکی هیچ وقت موفق نشدم کتابامو تلفنی تمدید کنم!هیچ وقت
پاسخ:
بهم گفتن زنگ بزن هربار
یه بار فک کنم حتی پرسیدم خودم نمیتونم تمدید کنم؟گفتن نه باید تماس بگیری.
حالا از این به بعد بعد هر تماس چک میکنم
اما میشه اینترنتی تمدید کرد ها.من اگه حضوری نتونم حتما اینترنتی انجام میدم آدرس سایت پشت کارت عضویت هست اونجا تو حساب کاربریت وارد شی راحت انجام میشه:)
پاسخ:
آره دیدمش ولی یه بار که خواستم تمدید کنم نپذیرفت و زنگ زدم انجام شد.بذار این بار امتحان کنم
چه کتابخونه‌های شلوغی میری پس که کتابدار یادش نمیمونه:) ما اینجا یه کتابخونه نقلی داریم.
ضمن اینکه مگه اینترنتی نمیشه تمدید کرد؟ مطمئن‌تره.
پاسخ:
دو تا کتابخونه مختلف برام این اتفاق افتاد
نمیدونم چرا هیچوقت توصیه نکردن خودم تمدید کنم.همیشه میگن زنگ بزنید.یه بارم که اینترنتی خواستم تمدید کنم سیستم قبول نکرد .امتحان کنم این بار هم؟
امتحان کن حتما. اگه نشد زنگ بزن همون راه خودت ضبط کن مکالمه رو:/ 
پاسخ:
آره آره :)) پس این دفعه این کارو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">