مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ب.ظ

فقط سه رقم

آخرین رتبه ی پذیرفته شده در انتخاب آخرم را نگاه کردم.
میان رتبه ی من و او،فقط،سه رقم فاصله بود...
خب راستش...کمی به خودم افتخار کردم.
این یعنی رتبه ی بدی نداشته ام.فقط برای قبولی در دانشگاه های تهران،به اندازه ی سه رقم،کافی نبوده است.همین...

۹۷/۰۶/۱۵
یاس گل

نظرات  (۳)

وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم از اینکه بهم پیام دادی و این رو گفتی....این نشون میده که تو به قدری هوش و استعداد داری که حتی در طی۵ماه درس خوندن هم تونستی رتبه خوبی رو بیاری و تنها با آخرین فرد قبول شده۳رقم فاصله داری.این نشانه خوبیه و امیدوارم سال بعد در چنین روزهایی خبر قبولی ات رو بهم بدی یاسمن عزیز :)
پاسخ:
اوهووووم.متینا یه سال تحصیلی سخت اما زیبا رو پیش رو داریم.هر دو...
کاش بهت میگفتم بیا اصفهان و تو میومدی
کاش بهم نزدیک تر میشدیم
از اولین دیدارمون چقدر گذشته؟
من اندازه تمام این مدت حرف نگفته دارم برات
پاسخ:
وجیهه...وجیهه...وجیهه
تو چه میکنی این روزا؟
پیامت رو خوندم راستی.مطمئن باش وقتی جواب نمیدم یعنی همون همیشگی.ولی خواهش میکنم هر وقت حرفی هست حتی شده یکی دو جماه برام بنویس.شاید نتونم آنلاین باشم ولی میخونم.میدونی که؟شده اینجا بیام جواب مینویسم.
من کار خاصی نمیکنم
زندگی میکنم و چشمامو دوختم به نور امید زندگیم:)
باید عزمم رو جزم کنم و برات یه پست بلنننند بنویسم
نه؟!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">