مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ

ای روزهای خوب که در راهید...

وقتی که آن تفاوت اندک و سه رقمی با رتبه ی آخر دانشگاه الزهرا را دیدم،کمی می توانستم به تکمیل ظرفیت امیدوارتر باشم.به اینکه شاید کسی در دانشگاه آزاد شهر خودش در رشته ی دیگری پذیرفته شده باشد و مثلا نخواهد بکوبد بیاید تهران و هزینه ی اقامتش را هم بپردازد.همه این ها در حد حدس و گمان و احتمالات من و اطرافیان من بود.
بعدتر اما-یعنی در همین روزها-فهمیدم که از قضا امسال،سازمان سنجش در مقطع ارشد و دکتری،قصد بر برنامه ی سابق تکمیل ظرفیت ندارد!به عبارتی سنجش اعلام کرده است که تنها اگر از طرف دانشگاه ها،تقاضاای مبنی بر پر کردن جای خالی ها باشد،ممکن است در این تصمیم تجدید نظر کنند.
بنابراین تکلیف برایم روشن شد و دانستم بایستی برای سال بعد آماده شوم و امیدوار باشم که به نتیجه ی بهتری خواهم رسید.
امروز پای برنامه ریزی برای ماه های پیش رویم نشستم و یک آن در دل گفتم:یعنی باز باید از نو شروع کنم؟اووووف
و بعد چیزی در دلم دوباره مرا یاد آن سه رقم تفاوت و نتیجه ی بهتر سال بعد انداخت.یاد اینکه-اگر خدا بخواهد-سال بعد حتی نیاز به صبوری تا شهریور ماه نیست و در همان خرداد با دیدن یک رتبه ی بهتر،خاطرم از بابت قبولی جمع جمع خواهد بود.ان شاء الله...
۹۷/۰۶/۱۷
یاس گل

نظرات  (۶)

تو میتونی یاسمن جون باور کن :-)💜
پاسخ:
به امید خدا
ممنونم ازت رفیق وبلاگی
ایشالا همونی میشه که باید... :)
پاسخ:
ان شاء الله ؛)
حتما این راهی که پیش  روت اومده قراره بهتر باشه
به فال نیک بگیر و ادامه بده :-)
پاسخ:
همین دلخوشم میکنه
به امید روزای خوب
میدونی حکمتش شاید این باشه که من دانشگاه الزهرا رو دوست ندارم خیلی و تو باید دانشگاه تهران قبول بشی.اونوقت منم باید تلاش کنم دانشگاه تهران قبول بشم و خیلی حال میده که انقدر به هم نزدیک باشیم:))))
۱۸ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۵۴ جوجه، ولی تیغی
اول این متن کللی ذوق کردم که قبول میشی، آخرش هم باز ذوق کردم که حتما قبول میشی!
پاسخ:
سارا ممنونم ازت دختر
:)
حتما میتونی
توکل به خدا
ان شاءالله به  بهترین شکل ممکن موفق باشی

پاسخ:
بسیار متشکرم
ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">