مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

ماجراهای پس از پخش آخرین قسمت

احساس میکنم نتیجه ی تمام تلاش های این تابستانم را دیروز دیدم.دیروز بود که آدم های زیادی را کنار خود احساس کردم.

وقتی اسما در بیمارستان،سر شیفت پای تلویزیون نشسته بود  و پیام می داد.وقتی ریحانه-که از روز بعد از عروسی ش دیگر خبری از هم نداشتیم-اتفاقی از شبکه ها گذر کرده بود و ناگهان روی برنامه متوقف شده بود.وقتی زینب،از صفحه ی تلویزیون عکس گرفته بود و استوری کرده بود.یا محدثه عکس داخل صفحه ام را استوری می کرد.وقتی بهمن ایلاتی پیام داده بود که دارم می بینمت و کلی انرژی فرستاده بود.وقتی...من چگونه همه این محبت ها را به تحریر درآورم؟

دیروز بعد از مدتها-بعد از مدت های مدید-احساس کردم،آنقدرها هم تنها نیستم.شاید خدا خواست،خدا خواست که برای یک روز هم که شده از این انزوا بیرون بیایم و ببینم هنوز هم دوستان خوبی دارم که در شلوغی روزهایشان دوست می دارندم.

این برنامه هم تمام شد.

خدایا شکرت...


۹۷/۰۷/۰۳
یاس گل

نظرات  (۱۳)

دیگه برنامه نداری؟
بهمون معرفی کنی ؟:) 
یه چیز بگم ناراحت نشیاا من نرسیدم ببینم :(  ولی دانلود میکنم 😃
پاسخ:
آره اومدم دیدم نظر نگذاشتی فهمیدم ندیدی :))
ان شاء الله اگر قرار بر روی آنتن رفتن فاز دو بود خبر میدم
من تازه میخواستم گیر و گرفتاریام تموم بشه ازت بپرسم این کدوم شبکه ست که من تاحالا ندیدم؟ مال تهرانه؟
بعد حالا میگی تموم شد؟ جدا؟ چرا خب؟:(
پاسخ:
ست تاپ باکس که دارید،نه؟شبکه امید رو سرچ کن اگر هنوز نگرفتینش.یک ساله پیوسته به شبکه های سیما.ویژه گروه سنی نوجوانه.یه شبکه کلا دربست در اختیار نوجوان ها
فاز یک برنامه تموم شده فائزه.اگر فاز دو قرار بر شروعش بود حتما خبرت میکنم.البته تو که میبینی پست هام رو.
سلام یاسمن
این برنامه رو دیدم و انقدر خوشحال بودم که مامانم گفت صبحونه چی خوری که انقدر شادی😂😅
میدونی که مدرسه ها شروع شده،منم کلییی درس دارم از الان!امروز داشتم جامعه شناسی می خوندم که یادت افتادم!گفتم به وبلاگت سر بزنم....من از اول مهر هر شب حدودای ساعت10اونم فقط10دقیقه میام و اینستا رو چک میکنم.پس اگه دیدی چند وقته ازت حال و احوال نپرسیدم بدون که اصلا فرصت ندارم!😢
همیشه به وجودت افتخار میکنم....

یک عدد متینای خسته😢
پاسخ:
متینا خوشحالم که سرت گرمه
همونطور که سر وجیهه گرمه و حتی پیامی رو که براش تو وبش فرستادم هنوز که هنوزه نخونده
البته این ها این نبودن شما واقعا باعث ناراحتیمه
اما خب
میدونم سرتون به چیزی گرمه که باید باشه
خدا قوت متینای گلم
چه حس خوبیه به عقب نگا کنی و بگی هوه! اونقدرام که فکر می کردم بی نتیجه نبوده زندگیم...
امیدوارم منم یه روز این حس تو رو داشته باشم
پاسخ:
خدا رو شکر
آرزومندم برات چنین حسی رو
و البته برای خودم هم همچنان
و البته باز ما تنها خدا را داریم!

پاسخ:
فقط...
من اینستاگرامو نصب نکردم از گوگل میرم.نمیدونم از گوگل میشه دایرکت چک کرد یا نه اما فعلا که بلد نیستم ! اما دیدم که فالوم کردی که از این بابت تچکر میشودیک عالمه^_^
باید یه روز سر حوصلهبشینم متناتو بخونم:)
تا حالا که نشده متاسفانه:(
پاسخ:
آها با کامپیوتری.خب...اوووم...فکر کنم نشه...فکر کنم...نمیدونم
سلاممم
انقدر مشغله زیاده که دیگه وقت نمیکنم به وبلاگ ها هم سر بزنم..
ولی وقتی میام میبینم کلی پست گذاشتی و انرژی مثبت میدی تصمیم میگیرم بیشتر سر بزنم(:
همیشه موفق باشی نوجوون*_*
پاسخ:
آره حواسم هست که خیلی کم هستی.تو وب خودتم
اما چقدر خوشحالم میکنی که با همه شلوغیا سر میزنی
ما که تو شهرستان این شبکه رو نداریم سرچ کردم آخر تابستون. میخواستم بذارم خواهرم ببینع:)
پاسخ:
ببین اینو میدونم که متاسفانه یه جاها هنوز نمیگیره
اما دوستای نجف آبادی و مشهدیم که دارنش.
حتی خیلی از نوجوان های خبرنگار افتخاری برنامه مون شهرستانی بودن.خمینی شهر و طوس و ...
سلام
خداقوت 
نمیگم خسته نباشی چون با بازخوردهای مثبتش مشخصا بایستی پرانرژی باشی 
...
ان شالله برنامه های بیشتری ازت روآنتن شاهد باشیم یاسمن جان ...
پاسخ:
وای وااااقعا ممنونم ازت زهرا
ان شاء الله
برام دعا کن تو این مسیر
خواهش عزیزم 
محتاج دعام عزیزم🌹
پس هنوز به ما نرسیده:)
پاسخ:
ممکنه
خب خدا رو شکر این پستت خیلی کامنت داشته و این ینی بر عکس من بقیه کلی وقت گذاشتن و اومدن بهت تبریک گفتن:)
حالا این هیچی...این بهمن ایلاتی اینا با اکیپ بچه های دوچرخه خیلی خفنن اصن.برو باشون دوست شو
پاسخ:
:)))))) آره دمشون گرم 
سلام. یه مدتی فرصت نکردم وب‌گردی کنم. الان اومدم دیدم توی پستت از من اسم بردی، خیلی هیجان‌زده شدم. بعد کامنت وجیهه رو خوندم، دیگه خودت تصور کن چه حس سلبریتی‌بودنی بهم دست داد. مرسی که از ما یاد می‌کنی. اکیپ خفن ما همیشه پذیرای حضور مهربون توئه. شک نکن که همیشه پشت‌سرت غیبتای خوب‌خوب می‌کنیم.
پاسخ:
:)) آره وجیهه که طرفدار گروهتونه حسابی
واقعا اون روز کلی حس خوب به من دادید و دوست داشتم بنویسم ازش
ممنونم ازت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">