مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

کرگدن

سال گذشته،فهرست صد کتابی که باید خواند را از روزنامه ی همشهری بریدم.پیش خودم نگه داشتم تا هر وقت ندانستم چه بخوانم به آن فهرست رجوع کنم و نام کتاب ها را در google جستجو کنم و به مورد دلخواهم برسم.

هفتهی پیش،کرگدنِ اوژن یونسکو را انتخاب کردم.

همین چند دقیقه ی پیش تمام شد.

دلم می خواست درباره اش برایتان بنویسم.اما فرصت زیادی در اختیارم نیست.در عوض رجوع می دهمتان به آدرس زیر تا کمی درباره ی کتاب بیشتر بدانید.

جزء کتاب های دوست داشتنی من قرار گرفت.پیشنهاد می شود.



یادداشتی بر نمایشنامه کرگدن
۹۷/۰۷/۱۴
یاس گل

نظرات  (۴)

بدون خوندن نقدشم قبولت داریم مجیدی جان...
من که اصولا کتابخون نیستم اما به خودم قول میدم بخونمش
پاسخ:
البته من نمیدونم سبک و سیاق مطالعه ت رو به چه سمتیه.مثلا یه دوستم کوری رو خونده بود و این دوتا به لحاظ مضمون تا حدی نزدیکن.دوست من خوشش نیومده بود.
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۹ جوجه، ولی تیغی
خب حداقل نظرت رو بگوووو
پاسخ:
من خیلی دوسش داشتم.درباره بی هویتی و پوست عوض کردن آدماست.هم رنگ جماعت شدن.
خب یاسمن باید به اطلاعت برسونم که این کتاب رو به زودی از کتابخونه مدرسه مون میگیرم و اگه بشه میخونم...


پ.ن:دو تا پیشنهاد دارم:کتاب مروارید و کتاب بادبادک باز.....عالین!
پاسخ:
آره آره
بادبادک باز رو باید بخونم
من روایتای داستانی از زندگی معمولی رو خوشم میاد بخونم . که نویسنده توش یه رندی و شگفتانه ای هم برام گذاشته باشه ... 
کوری رو نخوندم. اما می دونم از کوری خوشم میاد 
پاسخ:
کوری رو تازه گرفتم که در روزهای پیش رو بخونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">