مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

بی مکان،بی زمان

آن بیرون یک مرد دارد نعره می کشد.یک زن جیغ می زند و کیفش را می کوبد روی سر یک نفر دیگر که نمی دانم کیست.

اما من کار به کار این ها ندارم که.

من می نشینم پای صدای علیرضا قربانی و او برایم از توی کامپیوتر شعری از محمدعلی بهمنی را می خواند که همین چند دقیقه ی پیش داشتم وزن عروضی اش را پیدا می کردم:


اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

دنیا برای از تو سرودن مرا کم است


تهی می شوم.سبک می شوم و در بی وزنی،بی زمانی،بی مکانیِ عجیبی ورود پیدا میکنم.

هیچ کس،هیچ کس نمی تواند مخاطب این شعر برای من شود.این شعر مرا یاد هیچ کس نمی تواند بیاندازد.تمام آدم ها از نظرم دور می شوند و کوچک.کوچک،کوچکتر.

می روم بالا.فضا پر می شود از یک همه،یک خوب مطلق.

کم می آورم،به بغض می افتم.به گریه.


سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست

در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است....

۹۷/۰۹/۰۳
یاس گل

نظرات  (۴)

سلاااام:)
هیچ وقت برای این شعر مخاطبی جز امام زمان رو تصور نکردم.

آیا هنوز آمدنت را بها کم است؟!
بها کم است؟!

دلم براش خیلی تنگ شده 


پاسخ:
آه این بیتش همین حس رو منتقل میکنه به من هم
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۰۶ پریسا سادات ..
چقدر عالیه این آهنگه..!
:)
گریه نکن یاسمن جونم:)
پاسخ:
آه واقعا عالیه
مهربوونی
بهت سر میزنم این روزا حتما
معرفتت پایدار
عیدت مبارک
سلام 
کجای خبری ازت نیست ؟ 
البته پست میذاریااا خخخ
ولی خب مفهومی :)
پاسخ:
آرااااامی 
نه یه مدت دچار فاز ورود به خلوت خودم شدم و حس کردم نیازه با خودم باشم
سر همینه
راستی یه پست داشتی نظرش بسته بود.اون آهنگه.منم شنیدمش این روزا
عزیزم یه جور گفتی آرامی که کلی ذوق کردم 😍😍😍😍😍😍😍😍
اوکی خوبه ولی خیلی هم غرق نشیااا وگرنه مُلده میشی🐣😚
کدوم خیلی پست نظر بسته دارم اون که نوشتم ارامش بخش یا اون *آینده 

پاسخ:
وگرنه ملده میشی 😂
خیلی خوب بود
ببین اون پستت که همین اواخر گذاشتی
حواسم نبست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">