مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ

دوستان

خرسندم از داشتن دوستان دیرینه ای که با دیدن پست های اخیر و به ظاهر خالی از حرفِ من،همچنان رفاقتشان پایدار است و پای دوستی مجازی شان ایستاده اند.

که آنقدری مرا می شناسند که می دانند وقتی پست ها به سمت و سوی به اشتراک گذاشتن ابیات و مصرع ها و ترانه ها پیش می رود حتما به احوال روحی این روزهای من مرتبط است و همان تک بیت،همان ترانه،حرف های زیادی برای گفتن دارد.

هر چند که اگر به من باشد،اگر که به شیفتگی ام به ادبیات غنی فارسی و کهن مان باشد،هرگز حتی همین پست های کوتاه و شاعرانه را پست هایی بی محتوا نمی دانم.هرگز.

در هرحال اینجا خانه ی کوچک من است و حکم خیلی چیزها را دارد.گاه واقعا دفتر خاطرات من است و گاه وسیله ای برای رساندن حرف های مهم تر به شما.

از دوستانی که تا به امروز خواننده ی خانه ی کوچک مجازی من بوده اند سپاسگزارم و از آن ها که این وبلاگ رضایتشان را برنیانگیخته است عذرخواهم.

۹۷/۰۹/۰۷
یاس گل

نظرات  (۷)

قرار نیست وبلاگ تو رضایت کس دیگه جز خودت رو برانگیزه!
مهم اینه که خودت حال کنی...
پس دونت ووری!
پاسخ:
نیکوووو
منو ببین!
قلللللب
همینکه یه جا باشه بتونی حرفاتو توش بزنی،کلیه
 
و اینو یادت باشه...
خودمم یادم میمونه که..


یه روز خوب میاد!..
پاسخ:
یه روز خوب....
افسانه ی مهربون.
من مدت زیادیه فرثت نکردم بیام وبت.باید بیام
حتی خودمم وقت نمیکنم پست بزارم..
خیلی فشار درسا زیاد شده امسال
 ولی ممنون(:
پاسخ:
افسانه سال کنکورته؟
نه بابا من نهمم تازه..
فقط امسال خیلی درسا فشار میارن و همین طور معلما و مدرسه):
پاسخ:
آخ آخ آخ
نهم میشه...اول دبیرستان سابق.نه؟
منینا هم مثل توئه
اونم خیلی درگیر شده
اول دبیرستان دیگه تقریبا
امسال انتخاب رشته داریم اخه((((:
پاسخ:
هووووووم
سلام سلام!
یاسمن خانوم مگه من دهم نیستم😅😅
من الان دوم دبیرستانم...بله دیگه بزرگ شدم😅
در ضمن منتظرم بیای رمز اون پست هات رو بدی...
با سپاس فراوان
پ.ن:یک عدد متینای خسته از تاریخ😐
بدرود😘
پاسخ:
اوااااا
تو کی انقدر بزرگ شدی!!!!
اااع ااع اااع

طرف میره یه گوشه از دنیا رو میترکونه یه ببخشید نمیاد تو دهنش
تو برای چی عذرخواهی میکنی؟هر کسی نپسنده پنجره رو میبنده میره سراغ زندگیش دیگه:)
پاسخ:
😂 والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">