مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۶ ب.ظ

این روزها

بنیامین 93 را گوش می دهم،بنیامین 5سال پیش را.

برای تلفن همراهم قابی را خریدم که شیفته اش هستم.

کتابی را از کتابخانه همین امروز ظهری به امانت گرفتم.

هنوز عاشقم به تقویمی که بهار امسال خریده بودم.

خواب های بامزه و ادامه دار می بینم.خواب عمو پورنگ و مادرش را...

۹۷/۰۹/۲۲
یاس گل

نظرات  (۱۰)

یاسمن دلم نمی تونه چی کشیده ولی دوست دارم یه چیز جدید یا حداقل دوست داشتنی گیرم بیاد یا حتی بخرم ولی هیچی به ذهن نمیرسه!
پاسخ:
نه من میدونستم چی میخوام.البته اصلا فکر نمیکردم جایی که رفتم ببینمش.چون برای چیز دیگه ای رفته بودم بعد یهو دیدم ااااااع قاب گوشی ای که دلم میخواد هم دارن
هه ،خواب پورنگو خیلی خوب گفتی ؛آخه منم میبینم از این خوابا !
پاسخ:
خیلی کیف کردم از خوابش
راستی چطوری زینب؟بهتری؟
بابا بنیامین ۸۸ هنوز در صدر قرار داره.از نظر خاطره سازی و ایناش و گرنه بنیامین در گذر سال ها هیچ تجدید نظری روی محتوای آهنگاش نمیکنه انگار:)
پاسخ:
وااای 88 رو که دیگه نگو...چقدر طرفدار داشت
الحمدلله خوبم:)
پاسخ:
شکر خدا
اینایی که نوشتی قشنگ خودتی! یعنی این سه چارتا خط رو هرجای جهان ببینم بی شک تنها کسی که یادش میفتم یاسمن مجیدیه! 
پاسخ:
نیکو واااقعا؟
وای چقدر ذوق کردم.پس من اینم.همینا
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۱:۲۷ جوجه، ولی تیغی
چه باحاااال:))))) خواب سریالی؟؟ چه خفن:)))
پاسخ:
خواب دیدم رفت و آمد داشتیم باهاشون 😂
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۷ جناب منزوی
جدید گوش بدید :)
چقدر قشنگ 
هم بنیامین هم عمو پورنگ  نوستالژی ان هم حال فعلی! هردو دوست داشتنی :)
منم خیلی وقتا برای خیلی مسائل جزئی و ساده زندگی لذت می برم مثلا گرم شدن در هوای سرد! 
چطوری یاسمن جان هنرمندم؟
پاسخ:
زهراااای عزیز
سلااام
خوبی؟
چقدر خوشحالم که سر زدی
خوبم.شکر خدا
آره واقعا چقدر قشنگ تره اینجوری زندگی.نیست؟
تو که پست جدید نمیذاری 
لااقل بیا رمز اون پست پایینی رو بده:دی
پاسخ:
😂 نیکو
اون برا تخلیه اعصاب خوردیام بود
اونو ولش کن
به جاش میام وب تو
ممنونم یاسمن جونم شکر ...
منم خیلی خوشحال تر می شم وقتی که باهات هم کلام میشم :)
خیییییلی ...گاهی باید زندگی رو ساده گرفت، ساده گرفتنم قشنگه :)
پاسخ:
👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">