مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

عشقم عزیزم هایی خطاب به همه

احمد حلت می گفت برای عزیزانتان لقبی منحصر به خودشان انتخاب کنید.آن ها را با همان لقب صدا کنید.این لقب فقط و فقط برای خطاب کردن آن شخص است نه برای همه.به همه نگویید عشقم.نگذارید که آن طرف احساس کند این عشقم عشقم گفتن تان کشک است.اگر یار خودتان را دارید دیگر چه کار به کار عشق دیگران دارید؟

نقل به مضمون همین ها را می گفت.

امروز دیدم او کسی را که کمتر از من در زندگی اش رفیق بود همانجوری خطاب کرد که مرا.

یادم آمد پیش تر ها هم دیده بودم که در جواب دهی به نظرات زیر پست هاش قربان صدقه ی همه می رفت.صدایم در آمده بود که چرا همه را اینطور صدا می کنی؟و گفته بود تو که می دانی جایگاهت را پیش خودم.

امروز دیدم احمد حلت چقدر درست می گفت.

باید برای خاص های زندگی ام بروم پی انتخاب لقبی خاص خودشان.

من لقب های انتخابی ام را نثار همه نخواهم کرد...

۹۷/۱۰/۲۹
یاس گل

نظرات  (۳)

چقدر قشنگ 
تا به حال از این دید نگاه نکرده بودم ...
من هرکیو خیییلی دوست دارم براش یه لقب خاص میزارم ولی مشترکه برای عزیزانم صرفا حالا هرکدوم یه لقب خاص جالب تر میشه ...
پاسخ:
خب من واقعا ناراحت شدم.با خودم گفتم یعنی الان اون یکی دوستش که خیییییلی کمتر از من باهاش بوده برای اون دقیقا مثل منه؟حتی اگر اینطور نباشه تو صحبتش فرقی نذاشته بین من و اون.
بیا و نظر ده

که آن به:)))
پاسخ:
آمدم و نظر دادم و به شد
کاملااااا برام پیش اومده و درک میکنم آدم دلش میگیره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">