مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۵۳ ب.ظ

تقویم های دلبرک 1398

عصری دلم خواست بروم بیرون.یکهو هوس کردم بروم و تقویم امسالم را بخرم.با خودم گفتم اصلا چرا دنبال تقویمی بگردم که حتما جای یادداشتی هم داشته باشد؟سال پیش اگر که آن تقویم دلبر را خریدم گمان می کردم دانشگاه قبول می شوم.حتی تصور کردم روزهایی را که سر کلاسم و استاد دارد تاریخ امتحان را می گوید و من کنار فلان تاریخ می نویسم امتحان کلاسی.امسال که دیگر به چنین چیزی نیاز ندارم.یک تقویم می خواهم دلبر اما بدون نیاز به جای یادداشت.

و یاد تقویم های نشر هیرمند افتادم.تقویم های بوک مارکی.

تصمیم گرفتم به مغازه ی نزدیک خانه مان بروم.

رفتم.دنبال دفتر لغت معنی هم می گشتم.شکر خدا داشت.

بعد رفتم سراغ همان تقویم بو ک مارکی ها و طرح های تک تک شان را بررسی کردم.طرح طبیعت،سفر،حیوانات،شازده کوچولو،کاراکترهای فانتزی،نقاشی و ... را نگاه کردم.

بین سفر و شازده کوچولو و کاراکترها سه دل شدم!

هی باز کردم نگاه کردم و انتخابم را کردم.کاراکترهای فانتزی.

وقتی از مغازه بیرون آمدم حس کردم حالم بهتر است.بهتر از دو سه ساعت قبل.

حالا باید بروم و به برنامه ریزی هایم برسم.

۹۷/۱۲/۱۱
یاس گل

نظرات  (۵)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۰۳ ♕αяαмεsн♕ ...
منم بودم فانتزی رو انتخاب میکردم بعدش شازده کوچولو 
منم باید برم بگیرم اگه وقتم کنم 
یعنی منم حالم خوب میشه بگیرم؟
پاسخ:
این تقویم هاش خیلی خوبه.تازه دورم نمیندازه آدم.بوک مارک میشه استفاده شو میبره.اگر توام دنبال این چیزای کوچولوی دل خوش کنک هستی حتما با خریدنش ذوق می کنی
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۲۸ ♕αяαмεsн♕ ...
اوهوم باید هر چی زودتر برم بگیرم مرسیییییییییییییی
پاسخ:
گرفتی بگو کدوم طرح.شاید رفتی از طرح های دیگه ش خوشت اومد
سلام:)
آقا منم از این تقویما تو شهر کتاب کرمانشاه دیدم میدادن 15 تومن هیچی دیگه به تقویم گنده نیاز داشتم به دلبری شازده کوچولوی نازنین بی اعتنایی کردم .ولی واقعا قشنگ بودن.مبارکت باشه!ایشالا سال بسیار خوبی داشته باشی !
پاسخ:
15 ؟؟ جدی؟ شابد اندازه ش بزرگتر بوده.ها؟من9500خریدم
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۱۳ ♕αяαмεsн♕ ...
اره باشه میگم رفیق 
هوووم....من خیلییی از این تقویم ها دوست دارم.
مبارکت باشه😁
پاسخ:
من یکی دو سال پیش هم می دیدم ولی نمی خواستم امسال دیگه این مدلی خواستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">