مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۳۷ ب.ظ

و من به خواندن یک کتاب الکترونیک روی آوردم

پس از چند روز بالاخره به اینستاگرام سر زدم.آن هم فقط برای دیدن پیام هایی که مدام اعلان دریافت آن ها می آمد.پیام ها را خواندم.بیشترشان استوری هایی بود که چند روز پیش برایم فرستاده بودند و چون دیر به آن ها رسیده بودم دیگر اثری از آن ها باقی نمانده بود.یکی از بچه ها در یک استوری از من نام برده بود و من فقط توانستم از او عذرخواهی کنم.عذرخواهی بابت اینکه به موقع به استوری او نرسیدم.

با اینکه نمی دانستم آن استوری از چه قرار بوده اما حس کردم باید به گونه ای از دوستم تشکر کنم.دنبال شعری،جمله ای،چیزی می گشتم تا برایش ارسال کنم.

به سراغ کتاب بسیار کوچکی که در کشوی دوم میزتحریرم داشتم رفتم.توی آن کتاب همیشه جملاتی در باب دوستی پیدا میشد.صفحه های کوچکش را ورق زدم و از یکی از آن ها خیلی خوشم آمد.شروع کردم به نوشتنش:

او پرسید:چرا این کار را برای من انجام دادی؟من شایسته اش نبودم.هیچ وقت کاری برایت انجام ندادم.
شارلوت جواب داد:تو دوست من هستی.این خودش فوق العاده است.

به اسم نویسنده رسیدم: ای بی وایت. با خودم گفتم:یعنی این گفت و گوی کوتاه مربوط به کدام کتاب از این نویسنده بوده است؟

نام نویسنده را در فضای مجازی جستجو کردم: ای بی وایت

از روی عناوین کتاب ها توانستم حدس بزنم آن جمله متعلق به کتاب شارلوت عنکبوته بوده است.

سپس نام کتاب را جستجو کردم و نتایج باز شده مرا به سمت نرم افزار طاقچه هدایت کردند.

آن جا پر بود از تخفیفات.تخفیف های روزانه،عیدانه و ... .

ناگهان یکی از این تخفیف ها مرا به ذوق آورد.می توانستم تا 13 فروردین یکی از کتاب های گروه کودک-نوجوان را به رایگان بخرم.چه چیز می توانست بهتر از این باشد؟

هم اکنون که این پست را برای شما می نویسم،شارلوت عنکبوته را بارگیری کرده ام و در داخل تلفن همراهم به تصاحب آن رسیده ام.

هیچ وقت تمایلی به خواندن کتاب های الکترونیک نداشتم اما قرنطینگی مرا به خواندن نسخه الکترونیک از کتاب ای بی وایت هدایتکرد.

این کتاب،پرفروش ترین رمان کلاسیک کودک نوجوان بوده است.

۹۹/۰۱/۱۲
یاس گل

نظرات  (۷)

همم...

من نیز به خواندن کتاب الکترونیک روی آوردم:))

پاسخ:
شما چه کتابی می خونی؟ 😊

الان دارم دختری که رهایش کردی رو میخونم بخش اولشو خوندم بخش دوش مونده

به جز اون کلییییی کتاب رو نشونه گذاشتم برم از طاقچه بخونم

آخه من اولش هشت تومن جایزه از گردونه شانسش گرفتم بعد یه عضویت گرفتم

:)

پاسخ:
اِ 
من امروز پنجاه درصد تخفیف گرفتم

تخفیف به درد نمی خوره آخه خودش رو همه ی کتابا یه کد تخفیف 70 و 80 درصدی داده که روزی یه بار میتونی استفاده کنی

منم امروز 30 درصد تخفیف گرفتم

پاسخ:
من امروز پوچ دراومد برام 😅

آها کتاب امیلی در نیمونم با اهمون اعتباره که اول داشتم, خریدمش

توی اون کم÷ین مجانیه نبود آخه:(

پاسخ:
من این کتاب شارلوت عنکبوته رو تموم کنم،ماهی سیاه کوچولو رو می گیرم.راستی کتاب های شعر نوجوانش رو پیدا نمیکنم.اشعار نوجوان رو دوست دارم.بیشتر شعر کودکان دیدم بینشون.

من چون عضو طاقچه‌‌ی بی‌نهایت‌ام (همون کتابخونه‌ی همگانی سابقش) تونستم بارگیری کنم این کتاب رو. به خودم قول دادم اگر این هفته طبق برنامه درس خوندم به عنوان جایزه‌ام بخونمش:)

پاسخ:
آ چه خوب شد اسم بی نهایت رو آوردی.دنبال یکی بودم که بگه فرق بی نهایت چیه با باقی بخش ها.من خیلی متوجه نشدم.امروز برنده عضویت یک هفته ای بی نهایت شدم ولی نفهمیدم چه چیزیش فرق داره.
گفتی درس می خونی؟اینو برام توضیح بده بعدا

ببین طاقچه‌ی بی‌نهایت در واقع کتابخونه‌ی طاقچه‌ست و تعداد زیادی از کتاب‌های غیر رایگان طاقچه رو هم داره. از طریق طاقچه‌ی بی‌نهایت می‌تونی هر تعداد از این کتاب‌ها رو که خواستی رایگان بارگیری کنی و بخونی. فقط مثل کتابخونه باید حق عضویت پرداخت کنی که هم هفتگی هست هم ماهانه. که خب الان یک هفته عضویت برنده شدی و می‌تونی ازش استفاده کنی. فقط یادت باشه که اگر کتابی رو بارگیری کردی فقط تا پایان این یک‌ هفته عضویتت می‌تونی بخونیش. وقتی یک هفته تموم بشه دیگه نمی‌تونی کتاب‌هایی که بارگیری کردی رو بخونی مگر اینکه خودت تمدیدش کنی یا بازم تو این چندروز برنده‌ی عضویت بی‌نهایت بشی.

لیست کتاب‌های بی‌نهایت رو هم می‌تونی هم از طریق بخش بی‌نهایت ببینی که البته چون نزدیک ۸۰۰۰کتاب تو این بخش هست خیلی وقت‌گیره. یا اینکه کتابی رو که مدنظرت هست تو قسمت جستجو وارد کنی که اگر توی بینهایت باشه تو قسمت مشخصات و خرید کتاب نوشته مطالعه از طریق طاقچه‌ی بی‌نهایت اگر هم نباشه فقط قیمت کتاب رو زده.

پاسخ:
آ چه بامزه
پس فقط تا زمانی که عضویت داشته باشم می تونم بخ نمشون.خیلی خوب برام توضیحش دادی.کلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">