مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ب.ظ

کتابخانه ی دلپذیر آن دانشگاه

دلم می خواست می توانستم عکس های دانشگاه موردعلاقه ام را چاپ کنم و روی کتابخانه بچسبانم.اما فعلا نمی توانم.

در عوض می روم و عکس های ساختمان و اینجا و آنجای دانشگاه را نگاه می کنم و برخی هایش را برای دوستم می فرستم و مثلا می گویم: اینجا رو می بینی؟از اینجا توی ساعت های بین کلاسی تردد میکنم.

عکس کتابخانه اش را باید حتما پیدا می کردم.کتابخانه برایم جای مهمی است.عکس را که یافتم،از اینکه تعداد قفسه های کتابش کم نیست،خوشحال شدم.این یعنی بهانه برای سر زدن به آنجا بسیار است.

دانشگاه قبلی ام هم کنابخانه داشت.اما کتاب هایش بیشتر حول محور رشته های موجود در دانشگاه بود.یعنی کلی کتاب شیمی در آنجا پیدا میشد و کتاب زیست و ... .

اما کتابخانه ی اینجا باید وسعت موضوعی بیشتری داشته باشد.اصلا نداشته باشد هم مهم نیست.همین که از لا به لای راهروهای هر قفسه،نور خورشید می پاشد روی میزها،خودش یک دنیا نعمت است.

تصور میکنم صبح زود باشد و پس از گذشت چند ساعت بارندگی شبانه،خورشید در حال طلوع باشد و من روی یکی از آن میزها نشسته باشم.بوی باران بزند به دماغم و نور خورشید بریزد توی صورتم...

۹۹/۰۱/۲۹
یاس گل

نظرات  (۲)

این کتابخونه ی کدوم دانشگاهه؟؟؟*-*

پاسخ:
راستش چون هنوز برام فقط در حد یک رویاست،جرات گفتنش رو ندارم. ولی یه حقیقت دیگه رو اگر بخوام بگم اینه که کنابخونه ش در برابر کتابخونه ی خیلی از دانشگاه ها شاید معمولی باشه.به چشم من قشنگ میاد.همونطور که دو سال پیش کنالخونه ی یه دانشگاه دیگه اینطور بود.فقط کافیه من از یه جا خوشم بیاد.کلا اونجا قشنگ میشه 😅

سلام

چه سایت خوبی لطفا از وبلاگ منم بازدید کنید ممنون :)

منتظرتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">