مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۲ ب.ظ

بهترین ضامن

نتایج اولیه ی کنکورمان،دهه ی دوم شهریور می آید اما کلید آزمون همان هفته ی پیش آمد و هرکس درصدهای حدودی اش را حساب کرد. از مقایسه ی درصدها فهمیدم شرایط داوطلبان تا حدودی نزدیک به هم است. این موضوع در ابتدا خوشحالم کرد. اما بعد برخی از رقبا را شناختم و احساس شکست دوباره به سراغم آمد. ذهنم پر شد از قیاس کردن های شبانه روزی. از اینکه فلانی در اولویت پذیرش قرار می گیرد یا من.بهمانی شرایط بهتری دارد یا من و ... . فکر کردن به این موضوع انرژی زیادی را از من گرفت. آن ها بی آنکه به رقبایشان اهمیت دهند روزهای خوشی را می گذراندند و من به جای لذت بردن از روزهام، مدام تصویر آن ها را در برابر چشمم می دیدم.

حس کردم تنها هستم. خیلی تنها. حس کردم کسی نمی تواند سفارشم را بکند.

آدم وقتی به چنین جایی در زندگی می رسد بهتر از هر زمان می فهمد که جز خدا کسی نمی تواند کارش را راه بیندازد. کسی جز او نمی تواند ضامنش بشود و برایش پارتی بازی کند. و با خود گفتم : مگر خدا کم کسی است؟ همه چیز جهان به اراده ی اوست. از چه می ترسی؟

حالا دارم سعی می کنم دست از مقایسه ی خودم و آن ها بردارم و فقط خودم را ببینم و مسیرم را.

پادکست هفت خان رستم را گوش می کنم و تصور میکنم که رستم وار باید منزلگاه ها را پشت سر بگذارم.

کتاب عدل الهی را می خوانم و باور به عدالت خداوندی را در خودم تقویت می کنم.

این یکی دو ماه پیش رو روزهای سرنوشت سازی برای من است و من باید برای هر سرنوشتی که رقم می خورد برنامه ای داشته باشم.

۹۹/۰۵/۲۸
یاس گل

نظرات  (۴)

عزیزم ایشالا موفق باشی❤💙

پاسخ:
خیلی ممنونم ازت. شاد باشی

امیدوارم به نتیجه دلخواهت برسی و اونجایی که دوست داری قبول شی😘😍🥰

پاسخ:
خییییلی ممنونم. ممنون که سر میزنی اینجا. من یه کم وقتم آزاد شه میام وبلاگت چون خیلی وقته نیومدم

یاسمن عزیزم، امیدوارم نتیجه‌ی تلاشی که کردی رو ببینی، لطفا شرایط خودت رو با بقیه مقایسه نکن. چون واقعا کسی نمی‌دونه که قراره چه اتفاقی بیفته و رتبه و ترازها چه نتیجه‌ای رو رقم می‌زنند. از روزهایی پیش روته استفاده کن و لذت ببر. بعدا که نتایج رو بزنن احتمالا کمی درگیرتر خواهی شد و وقت کمتری خواهی داشت.

پاسخ:
همینطوره. اوایل خیلی به رقیب ها فکر می کردم. اما حالا کمی بهتر نگاه میکنم به قضیه. برام دعا کن عزیزم

راستی پادکست هایی که تو استوری فرناز معرفی کردین خیلی خوب و جالب  بودن.

پاسخ:
آ دیدی؟
من که نقشی نداشتم. فقط ازش پرسیدم فرناز هم کلی پادکست خوب معرفی کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">