مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ق.ظ

کارهای عقب افتاده

سال پیش با خودم قرار گذاشته بودم که هر زمان مطلبی از من در دوچرخه چاپ شد،اینجا منتشرش کنم.
امسال علی رغم اینکه همکاری ام بیشتر از هر زمان دیگر با دوچرخه است،جز دو سه یادداشت،کار دیگری را منتشر نکردم.فرصت نکردم.
حالا باید زمان بگذارم و یکی یکی،آن ها را به اینجا انتقال دهم برای اینکه در صفحه ی شخصی ام هم ثبت شوند و محفوظ بمانند.
از شروع ضبط کارهایمان در رادیو دوچرخه هم چند هفته می گذرد و نتوانستم برایتان چیزی بنویسم.
آرام آرام به کارهای عقب افتاده سامان خواهم داد.

۹۹/۰۶/۲۴
یاس گل

نظرات  (۲)

سلام یاسمن.

این خیلی خوبه. متاسفانه مدتیه به دوچرخه دسترسی ندارم!کیوسک های سنقر میگن از وقتی قیمت روزنامه بالا رفته فروش نمیره و نمیارن.تلگرامم دچار مشکل شد حذفش کردم .سایت هم چند روز پیش رفتم موفق به دانلود نشدم.مثل قدیما هم همه ی مطالب رو نمی زارن رو سایت فقط چندتاشونو میزارن و بعد پی دی اف رو میزارن!!خلاصه که دوچرخه گفتیو کردی کبابم!!!

پاسخ:
اُ جدی میگی؟ چه بد. پس فکر کنم فقط بتونی بری سایت شنوتو برای شنیدن رادیو دوچرخه

۲۴ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۰۷ فاطیما کورکی

چه خوب یاسمن:) من که مشتاقم اونایی رو که نخوندم بخونم سریع تر 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">