مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۳۸ ب.ظ

کسی شبیه به ادواردو

امروز صبح،به کتابفروشی امامزاده رفتم.گفتم:کتاب "من ادواردو نیستم" را دارید؟

آقای کتابفروش از نردبان بالا رفت و از آن بالا کتاب را پایین آورد.بعد گفت:این یکی کتاب را خوانده ای؟ و کتاب سه دقیقه در قیامت را نشانم داد. بار قبل هم که رفته بودم آنجا،همین سوال را پرسیده بود. در دلم گفتم باشد این را هم می خرم. و خریدم.

امروز ادواردو را خواندم و فکر کردم،این هایی که دین و مذهبشان چیز دیگری بوده و اسلام را برگزیده اند بیشتر از امثال من می توانند مبلغ اسلام باشند.

ادواردو روزهای سختی را گذراند اما حتم دارم جایگاه امروزش در آن دنیا غبطه برانگیز است.

خوش به حالش.

کاش آوازه ی مسلمانی ما خیلی ها را به تفکر در دین دعوت کند نه گریزان از آن.

۹۹/۰۶/۲۹
یاس گل

نظرات  (۱)

سلام

من ادواردو نیستم عالیه👌

یکی از کتاباییه که هر وقت یادش میفتم عمیقا خوشحال میشم.

 

پاسخ:
سلام زینب
شنیدم یه رمان هم در موردش هست به همین نام ادواردو
شاید بعدا اونم بخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">