مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ب.ظ

بازگشت قهرمان

فکرش را نمی کردم که بتوانم تنها پس از یک روز خودم را از نو پیدا کنم. پیام های همه ی دوستانم را خواندم و شنیدم.آنچه که برایم پیش آمده بود را پذیرقتم و حالا حالم خوب است.

بعضی از وسایلی را که از دو سه سال پیش برای روز قبولی ام ذخیره کرده بودم،بیرون آوردم و تصمیم گرفتم استفاده از آن ها را تا روز نامعلوم قبولی به تاخیر نیندازم بلکه از همین حالا از آن ها استفاده کنم و از زندگی لذت ببرم.

یکی از دوستانم وقتی که هنوز حالم خوش نبود می گفت: ارزش ندارد خودت را ناراحت کنی.اگر قرار بود برای دانشگاه پرینستون تلاش کنی این را نمی گفتم ولی درس خواندن در ایران چه فایده ای دارد؟

من به او گفتم :ارشد هدف من است. دانشگاه مقصود من است. نمی توانم از آن دست بکشم.

گفت :هدفت دانشگاه است؟ گفتم :تحصیل در رشته ی مورد علاقه ام در دانشگاه

گفت:من و تو کارشناسی را پشت سر گذاشته ایم. خوب است دیده ایم مباحث را فقط در حد سطحی یادمان می دهند.

اما من با او موافق نبودم چون روزهای خیلی خوبی را در دانشگاه گذراندم. استاد های خوبی داشتم. چرا بعد از اتمام کارشناسی در همان رشته و دانشگاه ادامه ندادم؟ چون فهمیدم علاقه ی اصلی ام در رشته ی دیگری است و نخواستم یک صندلی را که حق دیگری است بیهوده اشغال کنم. برای همین برای مقطع ارشد تغییر رشته داده ام.

به هرحال من سرافرازانه دو مرتبه شکست از کنکور ارشد را پشت سر گذاشته ام و به امروز خودم افتخار میکنم. به تلاش هایی که کرده ام. 

نه! من شرمنده ی خودم و آرزوهایم نیستم.

از اینجا به بعد هم می خواهم از زندگی ام بیشتر لذت ببرم و همچنان تلاش کنم.

تا کی؟ تا وقتی زنده ام.

 

۹۹/۰۸/۰۶
یاس گل

نظرات  (۵)

وای! حالم خوب شد از این انرژی!

پاسخ:
من از قبولی تو کلی ذوق کردم
۰۸ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۶ نرگس بیانستان

موفق باشی الهی

پاسخ:
خیییلی ممنونم ازت نرگس

منم امسال دارم برای ارشد میخونم فقط هم 8نفرمیخوان امیدوارم قبول شمممم

اره بابا کار خوبی میکنی باید اززندگیمون لذت ببریم D:

پاسخ:
منم سال پیش وقتی شروع کردم،می دونستم کمتر از پنج نفر رو برمی دارن. اما گفتم تلاشم رو میکنم.واقعا راضی ام از تلاشم. عیبی نداره که نشد

چه پست امیدوارانه ای بود یاسمن قشنگم

منم غصه دارِ قبول نشدنم بودم ولی حالم با خوندن متنت خوب شد

ازت ممنونم :)

پاسخ:
امسال فهمیدم جز خودم افراد دیگه ای هم موقعیت مشابه من رو تجربه کردن. پس توام یکی از همون هایی نیلوفر
راستی نیلوفر خیلی خوشحالم کردی که بعد از مدت ها سر زدی
ممنون از تو

یاسمن جانم من مرتب سر میزنم. فقط گاهی کامنت نمیتونم بذارم

هنوزم مث قبل شیفته ی نوشته هاتم❤

 

پاسخ:
خیلی ممنونم از اینکه همچنان لطف و محبتت رو برام نیفرستی نیلوفر عزیز و مهربان و ماهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">