مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۳۲ ب.ظ

رئیس مزرعه

دوپس دوپس دوپس دوپس

این صدا از بیرون می‌آمد.

شاید از یک خانه یا یک خودرو که همین نزدیکی‌ها پارک کرده بود تا به موسیقی‌اش گوش دهد.

از این فاصله فقط ریتم دوپس دوپسِ آن به گوش می‌رسید.

و می‌دانی این مرا یاد چه انداخت؟

یاد بازی رئیس مزرعه و آن طویله‌ای که شب‌ها گاوها و سایر حیوانات مزرعه در آن‌جا پارتی شبانه می‌گرفتند.

ببین چند وقت است که دیگر سراغ بازی‌های کامپیوتری نرفته‌ام.

و حالا دلم برای همین بازی تنگ شد‌ه است.مثلا برای وقت هایی که یکی از گاوها را سوار دوچرخه می کردم و سرخوشانه دور تا دور مزرعه می‌چرخاندم.سرعت رکاب زدنش را بالا می‌بردم و حس می‌کردم از پشت مانیتور می‌توانم پرواز کنم.

دوچرخه‌سواری شبانه در این بازی بیشتر به من می‌چسبید.چون شب بود و همه‌جا ساکت بود و هنگام سوار شدن یک موسیقی آرام پخش می‌شد.

 

+قسمتی از بازی

۰۱/۰۶/۱۲
یاس گل

نظرات  (۲)

من بازی 1 Farm Frenzy رو تو بچگی انجام میدادم :)))) 

 

یه بازی دیگه ای عم بود باید ادم فضایی میکشتی

بابام مینشست بازی میکرد ، منو مامانم تشویق میکردیم XD  هیجانش واسه من بود انگار

پاسخ:
من سیمس لایف استوری رو هم دوست داشتم.عاشق این بودم که خونه بسازم و بازی رو بذارم روی دور تند تا زودتر پول جمع کنه و اسباب اثاثیه خونه اش رو بخرم. بعد که پول دار میشد توی یه اتاق زندونیش می کردم که بمیره 😑
۱۲ شهریور ۰۱ ، ۲۲:۰۹ یاس ارغوانی🌱

این بازی برگرفته از انیمیشن رئیس مزرعه نیست؟ آخه آهنگ متنش خیلی شبیه بود به گمونم.

پاسخ:
درسته
دقیقا برگرفته از انیمیشن ساخته شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">