مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۶:۰۴ ب.ظ

ظهری در انجمن شاعران

امروز،جلسه دوم گروه شعر و ادبیاتمان بود،این‌بار در خانه شاعران.

آماده شدم و از خانه حرکت کردم.وقتی رسیدم از خانمی پرسیدم: ببخشید در ورودی انجمن شاعران از کدام سمت است؟

گفت: نمی‌دانم.باید آن پشت‌ها باشد.من در کافه‌ی اینجا کار می‌کنم.

یک‌بار رفتم و پیدا نکردم.یعنی جلوی در نوشته بود:بخش اداری.ورود ممنوع.

بار دوم،کافه باغ را دور زدم و پله ها را پیدا کردم و اعضا را دیدم. وارد شدم.

این‌بار تعدادمان بیشتر بود.اما می‌شد حس کرد که بعضی‌ها در جلسات بعدی نمی‌آیند.

شعر خواندیم و درباره ادبیات حرف زدیم.

می‌خواستم برگردم خانه که دیدم چند تا از بچه‌ها می‌خواهند برای وعده‌ی ظهر در کافه بمانند‌.من هم ماندم.

بعد آقای میم به گروه اضافه شد.شهرزاد داشت با ایشان حرف می‌زد که کلامش رسید به این کلمه:کائنات

آقای میم گفت:کائنات دیگر چیست خانم؟خداست و ما هم سایه‌ی اوییم.

غذا را که خوردیم‌ بلند شدم و از دوستان خداحافظی کردم.بچه‌ها تا یک ساعت دیگر هم آنجا بودند اما من برگشتم.

قبل از رفتن،هی بخشی از سریال "مرد هزار چهره" می‌آمد به ذهنم و خنده‌ام می‌گرفت‌،هرچند که جلسات ما شبیه آن جلسه‌ی شعرخوانی نبود و نیست.

+شعرخوانی مرد هزارچهره

۰۱/۰۶/۱۷
یاس گل

نظرات  (۴)

۱۷ شهریور ۰۱ ، ۱۹:۰۵ حاج‌خانوم ⠀

درست است که ما مخلوق خداییم، اما سایه نیستیم. این حرف که ما سایه‌ایم، یعنی کلا وجود مجزا نداریم؟!

پاسخ:
ایشون داشتن به یک سری اشعار در ادبیات با همین مضمون اشاره می کردن نظیر : حق آفتاب و جهان همچو سایه است ای دل

وای 😅🤣 من مرد هزار چهره رو ندیده بودم. این تیکه رو دیدم الان خیلی باحال بود 😆.

پاسخ:
منم هی قبل رفتن به جلسه می‌دیدمش و خنده ام می گرفت.
حتی توی جلسه وقتی یه شعر خوندم خواستم تهش بگم و دیگر هیچ 
گفتم زشته 😆

وای این خیلی بامزه‌ست. =)

پاسخ:
چقدر خوشحالم کردی که بعد از مدت ها این همه کامنت ازت گرفتم

سلام.سلام.سلام

وای خدا چقدرخوب بوده اونجا😄واقعاً شعر خوانی مرد هزار چهره خیلی قشنگ بود👌

پاسخ:
:)) عکس العمل حاضرین در جمع و تعجب خودش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">