مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

قلم شگفت‌انگیزِ ادامه‌دار

صبح که از خواب بیدار شدم تلویزیون را روشن کردم. شبکه‌ها را یکی‌یکی می‌زدم که به شبکه نمایش رسیدم. نمی‌دانستم فیلمی که دارد پخش می‌شود نامش چیست. فقط آن چوب جادو که در دست پسر بود،آن جانوران بامزه و شگفت‌انگیز مرا روی همین شبکه نگه داشته بود. عنوان فیلم که زیرنویس شد یادم آمد بارها از کنار نام و پوسترش عبور کرده بودم اما هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم آنقدر برایم جالب باشد که پایش بنشینم.

من نمی‌دانستم نویسنده‌ی آن کیست،فقط توی دلم گفتم:چقدر از روی هری پاتر تقلید کرده است.

فیلم هرچه جلوتر می‌رفت بیشتر از آن خوشم می‌آمد. بالاخره فیلم "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" به پایان رسید و نام نویسنده را دیدم: جی.کی.رولینگ

خدای من. پس این یک تقلید نبود. این خودِ جی.کی.رولینگ بود.

با اشتیاق رفتم تا ببینم آیا این فیلم هم یک مجموعه‌‌ی چند قسمتی است؟که دیدم بله.

قسمت دوم آن:جنایات گریندل والد امشب پخش می‌شود و حالا باید تا شب کارهایم را انجام دهم تا بتوانم ادامه‌اش را ببینم.

 

+پوستر فیلم

۰۱/۰۷/۲۱
یاس گل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">