مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۱۷ ب.ظ

گفتار به نوشتار

این اواخر از تایپِ صوتی زیاد استفاده می‌کردم و خیلی هم به دردم می‌خورد. هفته‌ی گذشته گاهی هنگام ضبط متوجه اختلالش می‌شدم‌. مثلا ضبط را فعال می‌کردم و حرف می‌زدم اما چیزی تایپ نمی‌شد و می‌نوشت: شبکه قطع است.

اما این هفته به طور کامل قطع شد. فکر کردم شاید لازم است فیلترشکن را روشن کنم. فایده نداشت. رفتم و یک نرم‌افزار جدید و ایرانی نصب کردم. او هم دقیقا همین مشکل را داشت و نوشت: شبکه قطع است.

دیگر راهی به ذهنم نرسید جز به روز کردن نرم‌افزارهای گوشی که آن هم ممکن نیست، چون فیلترشکن‌هایم جانِ به روزکردن هم ندارند. تا روشنشان می‌کنم و دو دقیقه می‌خواهم نرم‌افزاری را به روز کنم، قطع می‌شوند.

حالا باید منتظر بمانم تا یکی از فیلترشکن‌ها در ساعت خاصی درست و حسابی کار کند و این همه برنامه‌ی مرتبط به روز شود تا ببینم آیا مشکل تایپ گفتار به نوشتار حل می‌شود یا نه.

۰۱/۰۸/۱۳
یاس گل

نظرات  (۶)

۱۳ آبان ۰۱ ، ۱۹:۲۵ زری シ‌‌‌

فعلا که گوگل پلی قطعه میتونین از مایکت و بازار استفاده کنین واسه بروز کردن 

پاسخ:
برنامه‌های مرتبط با گوگل رو هم به روز می‌کنه زری؟
۱۳ آبان ۰۱ ، ۱۹:۲۶ زری シ‌‌‌

گفتار به نوشتار خود گوگل هم هست 

گرچه من قبلا که ازش استفاده میکردم همچین درست تایپ نمیکرد 

پاسخ:
من از همون استفاده می کردم
تا همین هفته ی پیش مشکلی نداشت یهو از این هفته دیگه قطع شد 

تف توی نت های التماسیمون🫠

پاسخ:
هعی بابا
کاش می شد یه تُک پا برم خارج برنامه هام رو به روز کنم برگردم 😄
۱۳ آبان ۰۱ ، ۲۱:۲۵ زری シ‌‌‌

بله بله 

ترجیحا مایکت 

پاسخ:
خوبه. امتحانش می‌کنم امیدوارم درست شه 🤗
۱۴ آبان ۰۱ ، ۰۷:۵۹ آقای همکار

تازه داری میشی یکی مثل من.

من کلا گوشیم الان توی کماست

پاسخ:
🤦‍♀️ حالا مثلا بعضی برنامه ها جایگزین داخلی داره ولی اونایی که نداره واقعا دردسر شده
۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۱:۲۲ آقای همکار

دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">