مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۴:۵۱ ب.ظ

برای بیست و نهمین بار

هیچ وقت فکر نمی‌کردم روزی برسد که فقط برای چند دقیقه‌ی کوتاه،خیلی کوتاه، به اینستاگرام سر بزنم. آن هم بیشتر برای انداختن نگاهی به دایرکت یا تماشای پست‌های لئولینای کوچک.

از روزی که حضورم را در اینستاگرام کاهش داده‌ام حال روحی‌ام به نسبت بهتر است اما ... .

راستش ۹ روز از شروع مصرف داروهای درمان ریزش مویم گذشته است و هنوز تغییری ندیده‌ام. دکتر گفته بود تا شش هفته باید درمان را ادامه دهم. ترسم از این است که به هفته‌ی ششم برسم و ... .

فردا بیست و نه سالگی‌ام شروع می‌شود و احتمالا اولین سالی‌ست که می‌خواهم آرزو کنم وقتی موهایم را خشک می‌کنم این همه مو کف زمین نریزد‌. وقتی دست در موهایم می‌برم از شمردن تعداد موهای ریخته شده غمگین نشوم‌. 

آرزوی بعدی‌ام هم برای پایان‌نامه‌ام است. امروز بخشی از پروپوزالم را نوشتم و نوشتن آن ادامه دارد. دوست دارم در سرتاسر مسیر از کاری که می‌کنم لذت ببرم. از فهم چیزهای جدیدی که پیش از این نمی‌دانستم، به ذوق بیایم. فعلا برای پذیرش دکتری آرزویی نمی‌کنم. اجازه می‌دهم نگاهم را به یک سال بعد بیندازم و دورتر نروم. زمان هرچیز که رسید آن موقع طالبش می‌شوم.

دیگر چه آرزویی دارم؟ گمان می‌کنم باقی همان آرزوهای همیشگی‌ هستند. آرزوهایی برای خانواده‌ام و البته برای آرامش مردمم.

دوچرخه حالا نیست اما می‌خواهم تصور کنم به رسم روزهای نوجوانی‌مان هنوز می‌گوید به اندازه سنمان آرزو کنیم و به هیچ کس نگوییم.

فردا برای بیست و نهمین بار در آستانه‌ی ورود به دنیا خواهم ایستاد و به دنیا سلام خواهم داد.

۰۱/۰۸/۲۵
یاس گل

نظرات  (۷)

۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۷:۳۰ Sadeghi Mohammad Hossein

سلام، انشاءالله خداوند شفای کامل دهد، 

و  دریافت فوق دکترا و فوق تخصص

و سالها سعادت و سلامت و خوشبختی

یا علی

پاسخ:
سلام‌ خیلی متشکرم‌. سلامت باشین.
با آرزوی بهروزی

سلام.

فردای شما مبارک :)

به اندازۀ 29 سال برای فرداتون آرزوی خوشحالی و شادمانی دارم.

 

ان شاءالله سالم و شاداب باشید.

پاسخ:
سلام
خیلی متشکرم، لطف کردین.
با آرزوی سلامتی و بهروزی.

سلام.سلام.سلام

منم یه مدت میریخت موهام ،آخرش خسته شد نریخت دیگه😂

ابن آرزوهای نوجوانی،و کودکی، چقدر زییان، کاش همیشه اینطوری آرزوکنیم

تولدتان خیلی خیلی مبارک باشه پیشاپیش، ۱۳۰۰سال به این سالها:).

پاسخ:
خسته شد دیگه نریخت 😂 خوب بود

درسته، آرزوهای دوره کودکی و نوجوونی فانتزی تر و هیجان انگیزترن. برعکس زمانی که که بزرگ میشیم و آرزوها یه کم منطقی میشن. اصلا الان دلم خواست بشینم و شبیه بچگی هام آرزو کنم.
خیلی ممنونم. زنده باشید 🌸
۲۵ آبان ۰۱ ، ۲۰:۲۸ زری シ‌‌‌

مبارکاااا :))))))

ان شالله هرچی اتفاق خوب و گوگول عه براتون بیوفته :))))

پاسخ:
ممنووونم زری جان. شاد باشی. همچنین

سلام یاسمنم

تولدت مبارک...🌹

پاسخ:
ببین کی اومده 😃 ممنووونم عزیزم. خیلی لطف کردی

تولدت مبارک باشه عزیزم 

انشالله بهترین اتفاق ها تجربه کنی و به آرزو ها و اهدافت برسی 

پاسخ:
سلام ، خیلی ممنونم از محبتت
زنده باشی
همچنین

سلام یاسمن جان

یست و نهمین بهار زندگیت بهاران و خجسته باد🌹

امیدوارم تقدیر و آرزوهات یکی بشن :)

برای ریزش مو هم مزوتراپی میتونی بری، از اطرافیان بخاطر کرونا شدید ریزش مو مبتلا شد با مزوتراپی خوشبختانه مشکلش حل شد....

 

پاسخ:
سلام زهرای عزیزم
خیلی ممنونم ازت، لطف کردی. من هم برات طلب خیر و برکت در زندگی دارم

دکتر گفت اگر این ۶ هفته نتیجه نده مزوتراپی رو شروع می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">