مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۵۹ ب.ظ

رادیو صبا و دفتر پاییز

چند وقت پیش عکس امیرحسین مدرس را روی روزنامه دیدم. آن مطلب، یک یادداشت کوتاه برای معرفی برنامه‌‌ای رادیویی با گویندگی مدرس بود‌.

ساعت پخشش برای من مناسب نبود اما ایران‌صدا را روی گوشی‌ام نصب کردم تا به آرشیو برنامه مراجعه کنم و هروقت در طول روز فرصتش را دارم بشنوم.

اسم برنامه دفتر پاییز است. یک برنامه‌ی سی دقیقه‌ای از رادیو صبا است که در آن هم شعر کهن می‌شنوید، هم شعر معاصر. بخش‌هایی از دیالوگ‌های یک فیلم‌ سینمایی برایمان پخش می‌شود و قطعه‌های دلنشینی از خوانندگان.

در کل برای علاقه‌مندان به ادبیات یک برنامه‌ی رادیویی دل‌نشین است. اگر دوست داشتید، شما هم بشنوید.

۰۱/۰۸/۲۷
یاس گل

نظرات  (۲)

سلام. سلام.سلتم

چقدر خوب شد گفتید، هم ادبیات و‌همسینما!دای آقای مدرس هم‌خیلی زیباست👌🍁😄

پاسخ:
سلام. بله برنامه‌اش کوتاه و دوست داشتنیه. حالا یه بار گوش کنین شاید مخاطبش شدین 😊

مرسی از پیشنهادت عزیزم ...

پاسخ:
خواهش می‌کنم 😊🙋‍♀️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">