مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۴۷ ق.ظ

کلمه سال ۱۴۰۲

دلم می‌خواست از خاطره‌ی سفر به مشهد بنویسم. یا از خاطره‌ی کنسرت گرشا رضایی در روزهای آخر سال. اصلا دلم می‌خواست درباره سالی که گذشت می‌نوشتم. اما فرصت کم است و احتمالا باید نوشتن از هرکدامِ این‌ها را به زمان دیگری موکول کنم.

فعلا آمدم تا درباره کلمه سال جدیدم بگویم.

همین صبحی فکر کردم چه نامی را باید برای سال ۱۴۰۲ برگزینم. قرار است چه چیزی در زندگی‌ام پررنگ‌تر شود و و در سال جدید ملکه ذهنم باشد. بعد از پس زدن چند کلمه به نتیجه رسیدم: کلمه سال ۱۴۰۲ من، جویندگی است.

نیمه‌ی اول سال به پایان‌نامه نویسی که خود نوعی  پژوهش و جستجو است خواهد گذشت. علاوه بر این‌ها قرار است در سال جدید سراغ آموختن مطالبی بروم که هنوز دانشم درباره آن‌ها اندک است و به دانستن آن‌ها سخت نیازمندم. معمولا یابندگی به دنبال جویندگی می‌آید پس من هم امیدوارم حاصل جستجوهایم در سال جدید، به یابندگی بخشی از اهدافم ختم شود.

 

کلمه سال ۱۴۰۱ را هم می‌توانید اینجا بخوانید.

۰۱/۱۲/۲۹
یاس گل

نظرات  (۴)

سلام.سلام.سلام

چه اسم قشنگیه برای امسال، جویندکی برای علم، برای عشق، برای امید...:).

پاسخ:
سلام. ممنونم. الهی که سال خوبی در انتظار همه باشه.
۲۹ اسفند ۰۱ ، ۱۵:۱۸ دینا انصاری

سلام یاسمن جان!امیدوارم امسال جوینده ی خوبی باشی و از ش لذت ببری!سال خوبی داشته باشی:)

پاسخ:
سلام دینا جان. متشکرم ازت. همچنین. سالی باشه همراه با سلامتی و شادکامی. 😊
۲۹ اسفند ۰۱ ، ۲۰:۰۸ حاج‌خانوم ⠀

سلام یاسمن جان 

من اگر بخواهم کلمه برای سال بگذارم، می‌گذارم نویسندگی

و قید می‌کنم باید لله باشد که اگر غیر این باشد، اعمالم هبط می‌شود.

امیدوارم جویندگی‌ات در راه کمال باشد.😊

سال نو مبارک گلم

پاسخ:
سلام مهدیه جان
چه انتخاب خوبی. پس امیدوارم در سال ۱۴۰۲ قلمت بیش از پیش نویسا باشه و ما هم شاهد موفقیت‌های جدیدت در همین زمینه باشیم.
از دعای خیرت متشکرم. ان‌شاء‌الله.
سال نو مبارک عزیز 🌸🥰

سلام یاسمن بانو 

عیدت مبارک باشه. سال خوبی داشته باشی.🌸🙏

پاسخ:
سلام بر زینب عزیز
عید تو هم مبارک‌. همچنین دوست خوبم.
ممنونم ازت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">