مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ

بِرَند شدن

یک وقت‌هایی تصور می‌کنم برای ارتباط گرفتن با بعضی آدم‌ها باید مهارت‌های جدیدی بیاموزم که موردتوجه آن‌هاست یا به زمینه فعالیت‌شان مرتبط است. بعد که فکر می‌کنم می‌بینم برای آموختن تک‌تک‌شان نیاز به چندسال تمرین و ممارست و هزینه‌کردن است و مگر من چقدر فرصت زندگی دارم تا همه این‌کارها را یاد بگیرم؟

اینجاست که به خودم می‌گویم بیا و بچسب به مسیر خودت. ببین میان رشته خودت و زمینه موردعلاقه آن‌ها چطور می‌توانی ارتباط برقرار کنی. می‌دانید؟ ادبیات شگفت‌انگیز است. آن‌قدر وسیع و گسترده است که شما می‌توانید میان آن و سایر علوم پیوستگی‌هایی پیدا کنید. از نجوم و پزشکی و معماری گرفته تا ریاضی و موسیقی و بسیار چیزهای دیگر.

برای همین به خودم می‌گویم بیا و در رشته خودت، در همین مسیری که هستی و انتخابش کرده‌ای پیش برو. همان آدم‌هایی که مشتاق برقراری ارتباط با آن‌ها هستی هم سال‌ها تلاش کرده‌اند تا امروز نامشان یک برند شده است. تو هم در مسیر خودت تبدیل به یک برند شو.

۰۲/۰۱/۰۲
یاس گل

نظرات  (۳)

آها!

پس تیتر پست نوشته بِرَند، من فک کردم نوشه بَرَنده شدن که ه نداره! 

پاسخ:
خودم هم یک بار برنده شدن خوندمش. باید حرکت گذاری کنم تا راحت تر خونده بشه

احسنت

مگر چقدر عمر می کنیم که همه را بلد شویم؟
همه را بشناسیم؟

 

اصلا مگر عقلانی است ارتباط با همه ؟

پاسخ:
بله، امکان پذیر نیست و لاجرم باید در یکی دو مسیر مشخص پیش رفت

ادبیات خوندن به صورت تخصصی جرئت و جسارتی میخواد که هر کسی نداره . ادبیات علاقه من بود اما بخاطر آینده شغلی انتخاب اول دانشگاهی و مطالعاتی من نبود . هر چند جسته و گریخته دنبال میکنم ولی به هر حال خوش به حال‌ شما که با فراغت بیشتری بهش میپردازید

پاسخ:
درست می‌فرمایین. دوراندیشی درباره آینده شغلی می‌تونه روی انتخاب‌ها و مسیر زندگی آدم‌ تاثیر بذاره. هر انتخابی شیرینی و سختی خودش رو داره. خوشحالم که علی رغم تغییر مسیر همچنان در این زمینه مطالعه دارین. حتی شده گاه به گاه.
امیدوارم بنده هم این فرصت رو غنیمت بشمارم و بتونم ازش بهره مناسبی ببرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">