مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۵۲ ب.ظ

غیرمنتظره

اینستاگرام را باز می‌کنم. وی کار جدیدی منتشر کرده است. ویدئو را تماشا می‌کنم. پس‌زمینه اثر غافلگیرم می‌کند. دستم به لایک نمی‌رود. دیدن ویدئوی این اثر از خواننده‌ای که سبکش همیشه چیزی به جز این بوده است برایم غیرمنتظره است. نمی‌توانم آن را کنار کارهای دیگرش بگذارم. اینکه از ایران رفت چیز عجیبی نبود. اصلا تا مدت‌ها بعد از رفتنش صدا و سیما همچنان کارهایش را پخش می‌کرد چون او فقط رفته بود آنجا که با خانواده‌اش در جای جدیدی زندگی کند. بعد از اتفاقات سال گذشته و پیوستنش به شبکه هایی دیگر و افرادی دیگر باز هم رفتار زننده‌ یا حرکت دور از عرفی نکرد. اما این اثر و این انتخاب را واقعا نمی‌توانم بپذیرم.

با خودم می‌گویم لابد فقط منم که این‌طور متعجب شده‌ام. می‌روم سراغ نظرات. آنجاست که می‌بینم تنها نیستم. می‌بینم جز من افراد دیگری هم جا خورده‌اند و همان سبک قبلی خواننده را ترجیح می‌دهند. بعضی‌ها اما آن را نشانه آزادی وی می‌دانند. راستش نه که شناخت کاملی از آدم‌ها داشته باشم اما بعید می‌دانم واقعا تصمیم خودش بوده باشد که در پس‌زمینه اثرش آن زنان با آن سبک پوششِ کارهای ساسی مانکنی بیایند و برقصند. او این شکلی نبود و نیست.

اصلا چه می‌دانم! شاید هم من اشتباه می‌کنم. حالم گرفته می‌شود. می‌خواهم اینستا را ببندم که تصویر صورت خواننده هنگام خروج، من را یاد جان‌شکر می‌اندازد...

 

۰۲/۰۶/۱۸
یاس گل

نظرات  (۳)

اسم خواننده وی هستش ؟

پاسخ:
 نه زری :) گفتم شاید کسی اثر جدیدش رو ندیده باشه و شاید مثل من با اون سبک قبلی خاطره‌های خیلی قشنگ‌تری داشته باشه. همونجوری توی ذهنش بمونه بهتره. وگرنه که خواننده معروفیه و همه می‌شناسیمش.

خواننده رو نمیشناسم ولی با این توصیفات احتمالا محتواشو میتونم حدس بزنم ؛ و خب توضیحی جز این نمیمونه که ما باید به دیدن چنین چیز هایی عادت کنیم و وقتی به نهایت عادت رسیدیم اونوقته که به غایت آزادی هم میرسیم :))

خیالتون راحت باشه ، عادت میکنیم .

پاسخ:
متاسفانه 😔

ولی از یک طرف خوندن بازخوردهای منفیِ مردم تا حدودی به آدم دلگرمی می‌داد. از این جهت که می‌دیدیم دیدگاه منفی مردم نسبت به این اثر چندان ربطی به نگاه سیاسی‌شون نداره. بلکه بیشتری ها می‌گفتن این آهنگتون حتی به لحاظ کیفی هم اصلا در حد کارهای ماندگار و خاطره‌ساز شما نیست و بهتره ندید گرفته بشه.
۱۹ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۳۰ حاج‌خانوم ⠀

سلام گلی جان

خدای متعال، عاقبت بخیرمان کند

پاسخ:
سلام مهدیه جان
آمین
الهی سرانجاممون نیک باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">