مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

من و میثاق جدیدی با تو

این روزها زیاد پیش می آید.

پیش آمد زیبایی است؛

گره خوردن نگاه من و دوندگی عقربه ها.

در انتظار «یا مقلّب القلوب و الأبصار» عجیب بی تاب گشته ام.

عهد بسته ام امسال،دست در دست بهار،به فریادهای «یا محوّل الحول و الأحوال» درونم پاسخ دهم.

عهد بسته ام امسال به رسم عاشقان دیوانه وار پای این عهد بمانم تا که مجنون خطابم کنند.

عهد بسته ام امسال که در ... در ...!؟

عهد ...!

چه واژه ی آشنایی!

بگذار برایت معنی اش کنم!

معنی اش می شود ....... ! می شود ....... !صبر کن.عجیب است که از خاطر بردمش.

یک نفر برایم تشریح کند این واژه را.

دهخدا،معین،عمید...بخوانید همگان را ... ؛

دهخدا:بهار رسیده شدن،باران نخستین،انکه تیمارداری امور ولایت کند ...

معین:شناختن امری،پیمان بستن،میثاق ...

عمید:روزگار،زمان،قول و قرار ...

هان!یادم آمد.

رشته ی این واژه ها را که بگیرم به یک جمله میرسم؛اَللّهُمَّ أَرِنِى  الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ 

به یک دعا؛اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ ...

به یک غائب!

آه که چقدر کم دارمت این روزها.

دعای عهدم کجاست؟

باید دوباره بیابمت.

تمام عهد ها تنها در "تو" خلاصه میشوند آقای من!

باید بیابمت ...


براده های یک ذهن:

سال ها می شود از خویش سؤالی دارم/من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو؟ ″محمدجواد پرچمی″

سال نو مبارک

۹۳/۱۲/۲۹

نظرات  (۲۳)

سلام.
ممنون عزیزم لطف داری!
چشم حتما ...
راستی ممنون یاسمن جان بابت رابط شدن بین منو سارا :)

پاسخ:
سلام عزیز.خواهش میکنم.
سلام.
پست خیــــــــــــــلی زیباییه !
خیلی دلم میگیره یاسمن وقتی به غربت امام مهدی (عج) فکر میکنم ! شوخی نیست ! چندین قرن ، هزار سال و چند قرن که منتظر ماست و هر روز به یاد ماست ولی مافقط انتظار لقلقه ی زبانمونه ولی درعمل از همه چی گذشتن بخاطر آقا چطور؟
یعنی به قول آیت الله بهجت آن قدر مرد نبودیم که 313 مرد نبود زمیانمان !؟
سال نو فاطمی و سرشار از خیر و برکت ...
التماس دعا
یازهـــــرا
پاسخ:
زهرا خود من خییییلی کم گذاشتم.خیلی.توی سفر مشهد خواستم کمکم کنن برا اینکه یه کم به خودم بیام.جالبه که وقتی زینب اومد یه تابلو بهم هدیه داد روش‌نوشته بود یا صاحب الزمان.گفتم من همین امروز دعا کردم امام زمانی بشم و تو چنین هدیه ای دادی.زینب میگف اول میخواستم تابلو امام رضا رو برات بگیرم اما یهو چشمم به این تابلو افتاد و این رو برداشتم.گفتم اینم از لطف امام زمانه.ایشون حتی برای کمک به امام زمانی شدن زودتر از ما پیش قدم میشن...خیلی شرمندم
سلام آجی
خعلی خوشمل بود ..
ان شاءالله امسال چشای قشنگ روی ماه گل نرگسو ببینه.
منم مرسی بخاطر همون ک زهـرا جون گف خخخخ
آجی سالت پر از اتفاقای خوب خوب :)
بوووووج
پاسخ:
سلام سارا خانووووم.خوبی؟سال نو مبارک.
ان شاء الله برا همه
ممنونم از حضورت :)
یاسمن احساس میکنم ممکنه هر لحطه آقا ظهور کنه و ما خدای ناکرده نشیم یار ...
صوت تحمیل گری از استاد پناهیان را یادم میاد خیلی دلم میگیره ...
به قول امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که از امام حسین علیه السلام سر برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت !
خیلی حرفه خیلی ...
ان شاالله هم بصیر باشیم هم یار نه بار و شرمندگی ...
این همه سال دنبال آرزوهای پوچ بودم که تهش چی؟ مگه هدف ما چیه در این دنیا؟نه اینکه عبد باشیم و یار برای امام زمانمون ؟ همان امام زمانی که اگر انسان نشناسه به مرگ جاهلیت مرده ؟
خیلی قضیه زینب برام جالب بود ، ان شاالله بشه نوری برای شناخت بیشتر و یار بودن در رکاب آقای مظلومی که قرن هاست منتظر ماست مظلومانه نه مثل من خطاکار بار ...
پاسخ:
الان داشتم «لزوم امام شناسی»استاد رائفی پور رو گوش میکردم.هربار بیشتر تن و بدنم میلرزه از اینکه واقعا امام زمانم رو درست نشناختم....پیرو واقعی ش نشدم....دعام اینه که امسال نزدیک بشیم به منتظر واقعی حضرت
سلام سارا جان .
فدای معرفتت آبجی جون :)
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۷ محدثه محمودی مقدم
سلام..عیدت مبارک...امیدوارم نه تنهابهارت بلکه سالت زندگیت همه فاطمی وارباشه
ی چیزبگم؟؟
منم میخوتستم ی تابلو رو شاسی ازصاحب عصربرات کادو بیارم ولی.....سجاده ب نامت افتادنمیدونم چراقسمتت سجاده شد
پاسخ:
سلام محدثه عزیزم.بابا تو و مادرت که دیگه ما رو شرمنده کردید تو مشهد.شاید حکمت سجاده ای هم که تو بهم دادی این باشه که باید رنگ و بوی تازه ای به نمازهام بدم!!!!!چرا تا الان متوجهش نشده بودم؟
باسلام.
نشنیدم صوت استاد را! اگه میشه تو بیسفون بفرست برام بی زحمت ...
ان شاالله در پست های آتی به مطالبی بصیر گونه میپردازم ...
به روزیم با ؛
پیام تبریک نوروز اوباما و یک یادآوری بر مسلمانان

التماس دعا.

یازهــــرا
پاسخ:
زهرا جانم.صوت استاد یک ساعت و بیست دقیقه ست.حجمش زیاده.ولی این لینکش:
راستی مطالب  فرهنگ پرواز خیلی جالب ان ! آدرسشو میزارم خواستی یه سر بزن ؛

http://farhangeparvaz.blog.ir/



پاسخ:
چقدردنبال وب جدید بودم.سپااااااس
به نام خدا
در نوروز فاطمی ایامتان خدایی و متعالی.
برای شما خواهر عزیز در سال جدید بهترین ها را از حضرت حق خواستارم.

پاسخ:
سلام خواهری گل من...ان شاء الله به حق بانو سال متفاوت و بسیار خوبی برات باشه.متشکر از حضورت
ممنون عزیزم :)
خداروشکر

بفرما لینک صوتی تحمیل گری از استاد پناهیان ؛
http://www.afsaran.ir/link/882642
پاسخ:
دارم دانلودش میکنم عزیز.سپاس :)
سلام آجی یاسمنم
بروزم..خواستی یه سر بزن.
ایام تسلیت...فقط تو روضه ی مــادر دلت شکست منو فراموش نکنی ها ... :(
ولایی بمونی
یا زهــــرا (س)
پاسخ:
بدجور بی قرارم سارا...نمیدونم چرا این روزا انقدر نگران از دست رفتن فرصت هام
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۱ محمد حسین نورالدینی
بسیار زیبا
یک سال دیگر کم شد از عمرم خدا را شکر
امروز قدری کمتر از دیروز دلتنگم ...

عیدت فاطمی عزیزم :)
پاسخ:
شرح حال بود نیلوفر :(
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۵۱ محدثه محمودی مقدم
نفرمایین اینو شرمنده؟دشمنت این چ حرفیه ماکاری نکردیم ک/امشب رفتم خیمه هییت محله خیلی حال خوبی بود کلی گریه کردم کلی دعا کلی دلم شکست حالم بدجورعوض شد کلی یازهراگفتم همه خیمه یک صدا خیلی صفاداشت حال خوبی دست داد زن ومرد سینه زنی اشکشون فریادشون یازهرا یاحسین هرکی ی خواسته ی حاجت ی حال ی درد یه...داشت ب هرکسی ک نگاه میکردی تو عالم خودشو خانم زهرا گرفتاریشو..ولی من توحال برزخ بهشت وجهنم قبر شب اولش گناه توبه تنهایی مرگ فکرمیکردم اشک باروضه زیبا ی یازهراگفتم ک توعمرم نگفته بود اخ خالی شدم انگارچشم دل روح جسم کلا شسته شد سبک شدم..یازهرا
پاسخ:
استاد تفسیر قرآنمون میگفت وقتی تو برزخ هستید نگاه میکنن ببینن چقدر قرآن خوندی و چقدرش رو فهمیدی،به هر میزان که نفهمیده باشی آموزگار مهربانی میاد سراغت و تا قیامت این ها رو بهت یاد میده تا بلکه درجه ت یه کم بالاتر بره...میگفت اون آموزگار یا پیامبره یا حضرت زهرا(س)...
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۴ محدثه محمودی مقدم
راستی این بیسفون چرااینجوریه؟این گروه گفتی دعوتم کردی چیزی نیومد ک راستی من باشماره خودم اومدم...توضیح بده چیکاربایدبکنم اینک هیچی ممشخص نیس ک پیداکنی
پاسخ:
فک کنم خودت فهمیده باشی.چون امروز دیدم اومدی تو گروه و درخواست رو پذیرفتی :)
اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
سلام و سپاس از حضورتون
بعد از اظهار نظر حضرت آقا در مورد چمرانِ "چ" من دیگر حرفی برای گفتن ندارم.
حسم بود بعد از دیدن فیلم. ان‌شاءالله که بیانش برای رضای خدا بوده باشد.
پاسخ:
سلام آقای براتی
بله.به هر حال اثر یا بهتره بگم آثارتون واقعا قابل تحسین هستند.
ان شاء الله که در مسیر بمانید.
سلام آجی
ممنون از حضورت..خوشحال شدم.
امروز از گلزار شهدا تو عزاداری برا همه دعا کردم.

http://s6.picofile.com/file/8178880376/65468.png
پاسخ:
سلام خانوووم.
شما ماهی عزیز.ماه
سپاس
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۱۳ محدثه محمودی مقدم
چه جالب تاحالا نشنیده بودم/درجواب حرف من یعنی تامل کنم یعنی حضرت ماه ی روزتوبرزخ سراغمون میادخداکنه

یا فاطمه الزهرا...
ان شاءالله سال خوبی داشته باشید در پناه حضرتش.

به روز هستیم

خوب مینویسین
خداوند به قلمتون برکت بده
پاسخ:
سپاسگزارم آقای حاجی آبادی
Impvessire brain power at work! Great answer!
سلام! این مقاله نمی تواند خیلی بهتر نوشته شود! از طریق این پست من به همسایه قبلی من یادآوری می کنم!
او به طور مداوم در مورد این مسائل را ادامه داد. من این پست را میفرستم
به او. کاملا مطمئن است که خواندنش خوب است. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">