مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

استراحت مطلق

پنجمین صفحه را هم تا انتها می نویسم.

از ابتدا می خوانمش،

و بعد ...

چند خط سیاه و قطور نثار برگه ها!

نثار نوشته هایی که مردود می شوند.

واژه ها در قلمم نمی چرخند.

محمدعلی بهمنی را در ذهن مرور میکنم:


مرور میکنم او را و مات می مانم                      دوباره خط به خط او را دقیق می خوانم

نوشته ها همه مفهوم دیگری دارند                      چه رفته است بر این واژه ها نمی دانم

...

حالا،

این منم!

و دنیایی که مدتی ست از آن،الهام نمی گیرم برای نوشتن ها.

این منم!

و تخیلی که دیگر به درستی کار نمی کند.

نیازمندم!

به یک "استراحت مطلق" شاید!

استراحتی که اما،

سراسر پر میکند این ذهن آشفته را از یک سوال:

نویسنده ای را که روزی واژگانش تمام شوند،چه خواهد شد؟

شاعری را که شعرش تمام... !؟



براده های یک ذهن:

باید بنویسم

وگرنه تمام خواهم شد ...

۹۴/۰۲/۱۰
یاس گل

نوشتن

نظرات  (۹)

سلام

کتابی برای کتاب

http://baketab.blog.ir/post/60
سلام یاسمن جان 
نوشته ای که. نوشتی خیلی با درد دل من یکی بود خیلی ... 
استراحت مطلق .... افسوس ... کاش این استراحت همیشگی می بود 
کاش.... 
بعضی وقتا ادم امید داره .. مطمینه یه روز همه چیز تموم می شه .... 
اما دیگه کم میاره .... 

بازم بنویس .... 
در بلا هم می‌چشم لذات او.
مات اویم مات اویم مات او
سلام
خوبی؟
منم خیلی به استراحت مطلقی روحی نیاز دارم حتی حوصله خودمم را ندارم :(
یه وقت نری ها ...
بنویس که کلامت آرامبخش دل زخم خورده ام هست ...
منم خیلی
از خودم خیلی هم خسته شدم !
اگه امثال من نبودن الان آقا ظهور کرده بود ...
در حال و هوای آسمونیت دعاکن بهر ظهور...
برای منم دعا کن ...
سلام یاسمن جان وبلاگم به روز شد 
خوشحال میشم سر بزنی گلم
سلام خانومی
ممنون عزیزم :)
خداروشکر :)
خواهش میشه یاسمن جون ...   :)


۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۸ ذره ای از تبار نسیان
سلام علیکم

هر قدر هم مطالب علمی و فلسفی زیبا بخونم،آخرش دلم برای ادبیات می تپه...

وبلاگ شیرینی دارید.
اجازه ی لینک کردن هست؟
پاسخ:
سلام علیکم
بله.سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">